Per catforer@s Vol 24. Benparits i benparides que som redéu
Tema Cerrado
23-sep-2009 22:17
Grácies per deixarme obrir el 24; bon número. Jo, als 24 anys...... . Tranquis, avui no en toquen de batalletes.Tot un honor compartir una estona amb vosaltres companys/es. Salut!!.
|
23-sep-2009 22:40
Que en faia de temps que no arribava a temps a la 1a pàgina!!! salut a tots i totes!!!
|
24-sep-2009 17:17
|
[IMG]http://www.****************/vivo/recursos/fotos/foto_390/foto_390428_CAS.jpg[/IMG] Semblances Raonables: Félix Millet Francesc Vendrell Sembla que en Vendrell l'han confós amb el crack del Millet i ja l'insulten pel carrer. A mi,però,em preocupa el company Sprint...
|
24-sep-2009 17:26
|
Un altre gota al got: El col·legi de ‘telecos’ espanyol deixa de pagar al col·legi català
BARCELONA La junta de govern del Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya (COETTC) ha advertit els seus socis que la institució està patint una situació d’«asfíxia econòmica» que li està generant «greus problemes de supervivència». Des del mes de maig passat, el COETTC no rep les transferències regulars que hauria de fer el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació d’Espanya (COITT), quan aquest ha percebut les quotes col·legials i els drets de visats de tots els associats del país. La demarcació catalana aporta a les arques del col·legi espanyol gairebé el 23% dels ingressos totals del COITT, que l’any passat van ser de quatre milions d’euros, segons Salvador Ramon, gerent del col·legi català. A canvi d’aquesta aportació al fons comú dels enginyers tècnics de telecomunicació espanyols, la demarcació catalana rep a l’any aproximadament uns 250.000 euros. «Però aquest any només hem rebut 70.000 euros; la resta se l’està quedant Madrid des del mes de maig», explica Salvador Ramon. En un comunicat remès als gairebé 1.600 col·legiats catalans, la junta de govern de la demarcació catalana també els informa que està a l’espera que la Generalitat aprovi la segregació d’aquella entitat del col·legi espanyol, perquè el col·legi d’enginyers tècnics de telecomunicació català sigui «absolutament independent» del col·legi espanyol. El president de la demarcació catalana, Ferran Amago, és al seu torn degà del col·legi espanyol, fet que complica el procés de separació. Però això queda en una simple minúcia si es té en compte que Ferran Amago ha presentat una querella contra tots els seus companys de junta de govern a Madrid per presumpta malversació de fons i apropiació indeguda. Amago i molts col·legiats catalans es van oposar que el COITT invertís un milió d’euros més en l’empresa immobiliària Edificios Estocolmo per comprar un centre d’oci a Àvila. A veure,com aneu de mates? Quan és el 23% de 4 kilos (si si,kilos florentins)?.... No us sona aixó d'algo? Dejá vu? |
24-sep-2009 18:17
No, jo visc a Tarragona, sé que es feia algo allà però no hi tinc res a veure Em deus confondre ![]()
|
24-sep-2009 18:21
Doncs lleidanobarcelonineta!! Encara em mossegaré la llengua amb la parauleta...
|
24-sep-2009 20:35
Coi, per fi he trobat el fil! A bones hores ![]() Just a temps per acomiadar-me fins dilluns, l'HPE i jo marxem demà al saló de Frankfurt
|
24-sep-2009 21:12
|
Benvingut el 24!!! l´enceto amb fotos d´avui, Dani Sordo i Marc Martí entrenant-se per terres de la Conca de Barberà. Dani Sordo Marc Martí L´encarregat de netejar les rodes. El combustible del C4 WRC. El "cockpit" del C4. Amb Sordo al volant. Les rodes ja estàn netes... ...la cèl.lula fotoelèctrica preparada... Dani i Jordi cap a la sortida... ... i a fer-se la carretera entre Llorac i Rauric amunt i avall!!! Sltcions!!!SPRINT |
Editado: 24-sep-2009 21:34 -
Salut!!.

xd estudio alla pero soc de lleida!