Mi empresa busca....

theboarder
el cielo es el limite
Sales Account Manager, Central and South Spain

The main responsibilities include:

As a member of the System Solutions Sales Department in the South Europe Region, your primary
responsibilities will be the sales of Liquid Chromatography, SFC, Mass Spectrometry systems and
laboratory informatics, according the company targets in Center/South of Spain. The main focus of your
activities in your sales territory will be on:
  • [li]Follow-up of existing sales opportunities[/li]
    [li]Proactive prospection to develop new markets and open new opportunities according to corporate[/li]

plans and guidelines
  • [li]Maintenance of existing customers[/li]

Additional responsibilities include:
  • [li]Cooperation with after sales Service, Finance and Consumables Business Organizations[/li]
    [li]Leading necessary actions to keep Customer Satisfaction in your territory[/li]
    [li]Participation in National and International meetings and Training events[/li]
    [li]Maintenance of customer databases and reporting of sales activities as requested by corporate
    policies[/li]

The role will require around 80% travel.

The ideal candidate:
• Master degree in Chemistry/Biochemistry
• Knowledge of Analytical Chemistry, Chromatography (HPLC, UHPLC) and Mass Spectrometry
(LC/MS).
• Sales experience preferably related to Analytical Laboratory equipment or consumables of
minimum 3 years.
• Territory knowledge. Accounts management skills.
• Excellent teamwork abilities. Effective relationships with both internal and external customers:
Excellent communication and presentation skills.
• High level communication experience with Executives. Asset management consultancy know-how.
• Good knowledge of English language. Other European languages (Italian, French): a plus.
• Driving license

si sabeis de alguien enviadme un MP
Kraker
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
muchos requisitos pediiis, especificar el sueldo
kenji
ForoCoches: Miembro
Consiste en lanzar aros?
theboarder
el cielo es el limite
Cita de lolo_huelva
muchos requisitos pediiis, especificar el sueldo
eso ni yo lo se .... pero es un fijo (que no sera bajo) + % sobre ventas + beneficios + coche + portatil + movil, etc.
Abismo
Cita de theboarder

The ideal candidate:
• Master degree in Chemistry/Biochemistry
• Knowledge of Analytical Chemistry, Chromatography (HPLC, UHPLC) and Mass Spectrometry
(LC/MS).
• Sales experience preferably related to Analytical Laboratory equipment or consumables of
minimum 3 years.

• Territory knowledge. Accounts management skills.
• Excellent teamwork abilities. Effective relationships with both internal and external customers:
Excellent communication and presentation skills.
• High level communication experience with Executives. Asset management consultancy know-how.
• Good knowledge of English language. Other European languages (Italian, French): a plus.
• Driving license

si sabeis de alguien enviadme un MP
Por pura curiosidad, cuánta gente que busque empleo existirá con esa combinación de requisitos?? 1, 2 en toda España??
theboarder
el cielo es el limite
mas de los que crees .... especialmente de los que trabajan ya en clientes nuestros.
Abismo
Cita de Abismo
Por pura curiosidad, cuánta gente que busque empleo existirá con esa combinación de requisitos?? 1, 2 en toda España??
Cita de theboarder
mas de los que crees .... especialmente de los que trabajan ya en clientes nuestros.
Lo dicho, 1 o 2, o ninguno.
daleguerra
Leyendo y aprendiendo
Cita de Abismo
Lo dicho, 1 o 2, o ninguno.
Aunque no te lo creas, hay gente que teniendo trabajo sigue buscando empleo...
Abismo
Cita de daleguerra
Aunque no te lo creas, hay gente que teniendo trabajo sigue buscando empleo...
Y yo he dicho que busque empleo, no que no tenga trabajo.
theboarder
el cielo es el limite
ultimos dias para apuntarse
Scorvani
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
Cita de theboarder
ultimos dias para apuntarse
Quedó demostrado... que nadie en toda España tiene esas características. Y apuesto que el salario debe ser una mierda también... menos de 1.000 euros...
n123
Vivan los electrones!
Yo estoy de visitador medico y estudie grado en nutrición, se lo que es la espectofotometria y hplc y demas,pero no tengo 3 años de experiencia.
tengo c1 de ingles con el CAE y tb se italiano.
theboarder
el cielo es el limite
Cita de Scorvani
Quedó demostrado... que nadie en toda España tiene esas características. Y apuesto que el salario debe ser una mierda también... menos de 1.000 euros...
claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaro que si ....
Benzemen
#NoKiaVeNa
Cita de theboarder
claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaro que si ....
Yo creo que el salario debe andar entre los 2000-3000 pavos.
n123
Vivan los electrones!
yo envie el curri,aver si responden y me comentan como son las condiciones al menos,pero viendo como estan las cosas,no creo ni que me llamen,buscaran seguro un perfil muy muy concreto.
← A Empleo / Emprendimiento