Cerdanyola BCN Quad a 106Km
13-mar-2007 14:42
#1
|
El ràdar de la Policia Local de Cerdanyola ha detectat un quad circulant a 106 quilòmetres per hora a l'Avinguda de Guiera, una via on la velocitat està limitada a 30 i a 50 Km/h en funció del tram. A més, el conductor del mateix quad en arribar al pas elevat situat en aquesta via, en lloc de reduir la velocitat tal i com està indicat, el va accelerar per fer-lo servir de rampa de llançament. Excedir el límit de velocitat específic en via urbana, en més del 50% del permès, superant al menys en 30Km/h l'esmentat límit màxim, es considera una infracció molt greu el que comporta una sanció de 550 euros i la retirada de 6 punts del permís de conduir. També pot comportar la possible suspensió temporal del permís de conduir. Es dóna la circumstància que la mateixa setmana, els agents de la Unitat de ràdar de la policia local de Cerdanyola van tornar a enxampar el mateix quad a 74 Km/h i un acompanyant que en conduïa un altre a 102 Km/h. El responsable de la policia local i regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Cerdanyola, Alfons Escoda, explica que "aquesta actuació forma part del control que la policia local du a terme a l'avinguda de Guiera i a l'avinguda de Canaletes per garantir la pacificació del trànsit en aquesta zona residencial i que ens darrers anys s'ha complementat amb la instal·lació de passos elevats i altres mesures per fer que els vehicles redueixin la velocitat". Esto es un Movil o un fijo ?? |
14-mar-2007 02:25
#3
|
En ese punto están bastante a menudo... Yo al que tengo muy visto es un Renault Megane, que tanto aparca como circula... Saludos |
14-mar-2007 02:34
#4
|
es un movil...creo que un Opel Vectra... esta justo pasar la rotonda de la Calle Sta.Rosa y donde hace bajada...
ojito porque en ese tramo no suelen aparcar coches a la derecha (mas abajo si porque hay un Gimnasio) y toda precaucion es poca. Tambien se colocan entre la rotonda del Xercavins(Castell de Sant Marçal) y la rotonda del PTV..la de las banderas...mas o menos se colocan donde la hipica o frente al cuartel de los mossos en pleno PTV. Asi que con cuidado..... ![]() |
14-mar-2007 16:40
#5
| debe acelerar que da gusto el bicho porque desde que sales de la rotonda a donde le han sacado el retrato no hay mucho más de 150 metros. |
