INICIO FORO
Regresar   ForoCoches > Zona ForoCoches > ForoCoches


  Mini mkIII 5 puertas F55 (2014)  
Respuesta

 
Herramientas
Viejo 15-nov-2013, 21:13   #1
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado

Talking Mini mkIII 5 puertas F55 (2014)

PRESENTADO!!
longitud: 3.982 (4.005 las versiones Cooper S y SD)
Anchura: 1,727
Altura: 1,425
Batalla: 2,567
Maletero: 278L
Precios:
  • MINI Cooper 136cv 5 puertas: 21.450 €
  • MINI Cooper S 192cv 5 puertas: 26.850 €
  • MINI Cooper D 116cv 5 puertas: 23.000 €
  • MINI Cooper SD 170cv 5 puertas: 27.650 €


Mecanicas
MINI Cooper S: 4-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1,998 cc, output: 141 kW/192 hp at 4,700 – 6,000 rpm, max. torque: 280 Nm at 1,250 – 4,750 rpm (300 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 6.9 seconds (automatic: 6.8 seconds), top speed: 232 km/h (230 km/h), average fuel consumption*: 5.9 – 6.0 litres (5.4 – 5.5 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 136 – 139 g/km (125 – 128 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper: 3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1,499 cc, output: 100 kW/136 hp at 4,500 – 6,000 rpm,
max. torque: 220 Nm at 1,250 – 4,000 rpm (230 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 8.2 seconds (automatic: 8.1 seconds), top speed: 207 km/h (207 km/h), average fuel consumption*: 4.7 – 4.8 litres (4.8 – 4.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 109 – 111 g/km (111 – 114 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper SD: 4-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1,995 cc,
output: 125 kW/170 hp at 4,000 rpm, max. torque: 360 Nm at 1,500 – 2,750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 7.4 seconds (automatic: 7.3 seconds), top speed: 225 km/h (223 km/h),
average fuel consumption*: 4.1 – 4.3 litres (4.1 – 4.2 litres)/100 kilometres, CO2 emissions*: 109 – 112 g/km (107 – 109 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper D: 3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1,496 cc,
output: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm, max. torque: 270 Nm at 1,750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 9.4 seconds (automatic: 9.5 seconds), top speed: 203 km/h (202 km/h), average fuel consumption*: 3.6 – 3.7 litres (3.8 – 3.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 95 – 97 g/km (99 – 102 g/km), exhaust emission standard: EU6.























______________________________
Su seguimiento

Pese a tener imagens ya en el hilo original, lo separo porque en teoria aparecerá mas tarde que el 3p
Y pongo las ultimas imagenes vistas:

















http://www.gmotors.co.uk/news/new-mi...ess-disguised/

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1

Última edición por A.P.M. fecha: 20-ene-2015 a las 12:07.
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita


Viejo 15-nov-2013, 21:36   #2
eucalipto
* * * * *
 
Feb 2012 | 2.293 Mens.
Lugar: Freedom for TABARNIA

Mazda & Opel prever

...era de "esperar" con una modificacion tan sencilla y barata llegar a un publico donde no llegaban (padres/niños, ...) sin tener que ir al Wagon ... total del espiritu mini no queda nada desde la resureccion de la marca ....se va a vender bastante, al tiempo
eucalipto está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 15-nov-2013, 21:41   #3
kkarrasko46
Veterano
 
Avatar de kkarrasko46
 
Nov 2004 | 1.994 Mens.
Lugar: Del mundo

Alguno..

Dioss.. Cada vez a peor
kkarrasko46 está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 15-nov-2013, 21:56   #4
habitat.
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de habitat.
 
Mar 2010 | 6.642 Mens.
Lugar: BCN

Laguna'12, 260E'86, Golf'91

que abortobonito

Agost
habitat. está desconectado   Responder Con Cita


Viejo 15-nov-2013, 22:13   #5
DeAngelis
Elio
 
Avatar de DeAngelis
 
Jun 2005 | 23.112 Mens.
Lugar: Entre Nürburg y LeMans

3, 4, y 5 cilindros

Cita:
Originalmente Escrito por eucalipto Ver Mensaje
...era de "esperar" con una modificacion tan sencilla y barata llegar a un publico donde no llegaban (padres/niños, ...) sin tener que ir al Wagon ... total del espiritu mini no queda nada desde la resureccion de la marca ....se va a vender bastante, al tiempo
No puedo estar más de acuerdo.

Aún así, esto "viola" menos el espiritu del Mini que el Countryman..


Wenn Ich groß bin, Werde Ich ein Speedster!!!

DeAngelis; 1er europeo en probar el Ford Gt (Detroit, abril 2003)
DeAngelis está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 15-nov-2013, 22:31   #6
AntoineDansaert
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
 
Sep 2013 | 2.877 Mens.
No me importaría agenciarme uno de estos si fuera cabrio y eléctrico (espero que por este comentario no me reporten los taligasofa que mucho hablar y luego van dando pena con una lata de 120 cv atmosférico...)
AntoineDansaert está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 16-nov-2013, 02:54   #7
oscar_av
Allons-y!
 
Avatar de oscar_av
 
May 2006 | 7.886 Mens.
Lugar: Galicia sitio distinto.

'52, '62, '72, '80, '87, '87, '92, '15, '18

Cita:
Originalmente Escrito por eucalipto Ver Mensaje
...era de "esperar" con una modificacion tan sencilla y barata llegar a un publico donde no llegaban (padres/niños, ...) sin tener que ir al Wagon ... total del espiritu mini no queda nada desde la resureccion de la marca ....se va a vender bastante, al tiempo
Sin duda, y una respuesta clara al A1 5p.

oscar_av está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 16-nov-2013, 11:36   #8
308rcz
Tali308II
 
Feb 2008 | 7.896 Mens.
Lugar: Valencia

Kia Sportage TDi 4x4

El A1 Sportback empieza a temblar...
308rcz está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 16-nov-2013, 12:59   #9
BMW I8
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de BMW I8
 
Sep 2008 | 134.894 Mens.
Lugar: De algún sitio de España

El mejor reprogramado

Aceptable.
Saludos.
BMW I8 está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 19-nov-2013, 19:07   #10
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado

chop del 5 puertas


http://worldscoop.forumpro.fr/t5304-...tes-f55#457241

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 29-nov-2013, 00:20   #11
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado











http://www.carscoops.com/2013/11/spi...hatchling.html

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 29-nov-2013, 21:21   #12
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado

A alguien se le va a caer el pelo, aunque tampoco muestre nada especial salvo las 5 puertas, que ya es importante, pero no hay mas



http://worldscoop.forumpro.fr/t5304p...tes-f55#459120

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita


Viejo 29-nov-2013, 22:57   #13
DanteMini
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de DanteMini
 
Abr 2006 | 856 Mens.

Uno de pureta

Joder qué puto aborto... Se venderá como rosquillas, como todos los coches feos.
DanteMini está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 29-nov-2013, 23:05   #14
vitilines
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de vitilines
 
Sep 2012 | 584 Mens.
Lugar: Southsider

Ex-Alfa 147, Alfa 159

es un jodido perro salchicha
vitilines está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 02-dic-2013, 16:04   #15
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado

nuevo chop


http://worldscoop.forumpro.fr/t5304p...tes-f55#459430

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 03-dic-2013, 23:23   #16
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado

mas chops




http://worldscoop.forumpro.fr/t5304p...tes-f55#459592

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 03-dic-2013, 23:39   #17
santisilver
Compra compra!!!
 
Avatar de santisilver
 
Ene 2007 | 18.245 Mens.
Lugar: DE

Berlina encogida en la lavadora

yo creo que es la unica forma de mejorar la proporcion de carroceria con el morro nuevo, que parece que agarraron el labio de carmen de mairena y han tirado de el con el picaporte de una puerta.

Plataforma: Echate al puto carril de la derecha! socio nº95
santisilver está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 04-ene-2014, 13:04   #18
Jorge_Lega
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de Jorge_Lega
 
Ago 2007 | 12.448 Mens.
Lugar: Leganés (Madrid)

Type 937

Otra cazada



Jorge_Lega está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 04-ene-2014, 13:33   #19
RSierraBarajas
 Apple
 
Avatar de RSierraBarajas
 
Dic 2010 | 17.521 Mens.
Lugar: Albacete - Salamanca

Opel Astra K 1.4T 150cv Excellence

Que feo es el nuevo Mini en general, si es feo en 3 puertas, con 5 puertas ni te cuento
RSierraBarajas está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 04-ene-2014, 13:34   #20
Ecoboost
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de Ecoboost
 
Oct 2013 | 8.928 Mens.

Unos V8 automaticos.

Es feo feo con lo bonito que era el original como la han podido fastidiar tanto.

Censo de Focus MK I, II y III. nº169,Censo gabacho VOL I / C'est la vie nº48,Censo de foreros de Euskadi nº225,ecoboostero nº1Plataforma Ford Vol.1 Miembro nº3
Ecoboost está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 04-ene-2014, 13:36   #21
Ferrari
Cuore Rosso
 
Avatar de Ferrari
 
Nov 2010 | 5.396 Mens.
Lugar: Monza

Cavallino Rampante

Santo dios bendito!!!

Menuda prostitución que está haciendo BMW del concepto MINI... Todo por la pasta.

Andrew Benson: "Fernando Alonso, arguably the greatest racing driver in the world"
Ferrari está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 04-ene-2014, 13:39   #22
Gisk
Mal y tarde
 
Avatar de Gisk
 
Jul 2007 | 20.191 Mens.

E39

A mí me gusta. En los chops de Teo Chin no me desgrada en absoluto, lo veo mucho más proporcionado que el 3p, que tras el último restyling se había quedado hecho un asco.

Cita:
Originalmente Escrito por DeAngelis Ver Mensaje
No puedo estar más de acuerdo.

Aún así, esto "viola" menos el espiritu del Mini que el Countryman..

Bueno, un Mini más largo y con suspensión elevada.



Lo que viola el espíritu del Mini es que las versiones "pequeñas" midan casi cuatro metros. El MINI de verdad será el Rocketman, si es que se dignan a sacarlo algún día.

Ande o no ande, cinta aislante
On the bonnie, bonnie banks o’ Loch Lomond...
Gisk está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 24-feb-2014, 23:00   #23
Jorge_Lega
ForoCoches: Miembro
 
Avatar de Jorge_Lega
 
Ago 2007 | 12.448 Mens.
Lugar: Leganés (Madrid)

Type 937












http://www.worldcarfans.com/11402247...ng-new-details
Jorge_Lega está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 24-feb-2014, 23:33   #24
josemaria71
viva españa
 
Avatar de josemaria71
 
Oct 2005 | 12.615 Mens.
Lugar: ESPAÑA
Le queda una generación para ser tan grande como un golf.
Aparte de que cada vez es más feo.

Yo he visto putas que vosotros no creeríais. Clios en llamas más allá de Caballo loco. He visto a Panikero brillar en la oscuridad cerca de la puerta del Cigala.
josemaria71 está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 05-jun-2014, 00:25   #25
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado

PRESENTADO!!
longitud: 3.982 (4.005 las versiones Cooper S y SD)
Anchura: 1,727
Altura: 1,425
Batalla: 2,567
Maletero: 278L

Mecanicas
MINI Cooper S: 4-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1,998 cc, output: 141 kW/192 hp at 4,700 – 6,000 rpm, max. torque: 280 Nm at 1,250 – 4,750 rpm (300 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 6.9 seconds (automatic: 6.8 seconds), top speed: 232 km/h (230 km/h), average fuel consumption*: 5.9 – 6.0 litres (5.4 – 5.5 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 136 – 139 g/km (125 – 128 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper: 3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1,499 cc, output: 100 kW/136 hp at 4,500 – 6,000 rpm,
max. torque: 220 Nm at 1,250 – 4,000 rpm (230 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 8.2 seconds (automatic: 8.1 seconds), top speed: 207 km/h (207 km/h), average fuel consumption*: 4.7 – 4.8 litres (4.8 – 4.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 109 – 111 g/km (111 – 114 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper SD: 4-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1,995 cc,
output: 125 kW/170 hp at 4,000 rpm, max. torque: 360 Nm at 1,500 – 2,750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 7.4 seconds (automatic: 7.3 seconds), top speed: 225 km/h (223 km/h),
average fuel consumption*: 4.1 – 4.3 litres (4.1 – 4.2 litres)/100 kilometres, CO2 emissions*: 109 – 112 g/km (107 – 109 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper D: 3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1,496 cc,
output: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm, max. torque: 270 Nm at 1,750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 9.4 seconds (automatic: 9.5 seconds), top speed: 203 km/h (202 km/h), average fuel consumption*: 3.6 – 3.7 litres (3.8 – 3.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 95 – 97 g/km (99 – 102 g/km), exhaust emission standard: EU6.
















http://www.autoweek.nl/nieuws/28528/...ieuwe-wegen-in


Nota de prensa, en inglés
The new MINI 5 door.

- Second body variant of the new third generation MINI; consistent expansion of the model program with the addition of the MINI 5 door creates new opportunities for the brand’s signature driving fun; first time the British premium brand is represented with a 5 door model in the small car segment.

- Wheelbase expanded by 72 millimetres (to 2,567 millimetres) over the new MINI; creates space for three seats in the rear, with 72 millimetres more foot space and legroom, 15 millimetres more headroom and 61 millimetres more interior width at elbow height; luggage compartment space boosted to 278 litres, 67 litres more than in the 3 door model; excellent figures for the small car premium segment; rear backrest with 60:40 split; optional storage package including luggage compartment floor which can be locked into place at varying points.

- New MINI 5 door demonstrates superior driving fun, efficiency, ride comfort, safety and connectivity; new generation of engines; model-specific suspension settings; premium features including innovative driver assistance systems; latest MINI Connected services.

- At 3,982 millimetres (MINI Cooper S 5 door and MINI Cooper SD 5 door are 4 005 millimetres), overall length extended by 161 millimetres compared with new MINI; equal vehicle width of 1,727 millimetres, height increased by 11 millimetres to 1,425 millimetres; characteristic brand styling with design features such as hexagonal radiator grille, headlamps and rear lights with wide chrome surround, side turn indicator element and black body bordering from the new MINI; additional exterior paint finishes: roof and exterior mirror caps in contrasting colour on request.

- Market launch of the new MINI 5 door with four model variants (combined fuel consumption: 5.9 - 3.6 l/100 km, combined CO2 emissions: 136 – 95 g/km); two petrol and two diesel engines of the new generation available with MINI TwinPower Turbo Technology; MINI Cooper 5 door with 100 kW/136 hp 3-cylinder petrol engine, MINI Cooper S 5 door with 141 kW/192 hp 4-cylinder petrol engine, MINI Cooper D 5 door with 3-cylinder diesel engine (85 kW/116 hp) and MINI Cooper SD 5 door featuring new 4-cylinder diesel engine presented for the first time with an output of 125 kW/170 hp; 6-speed manual transmission as standard, 6-speed Steptronic transmission or Steptronic sports transmission as an optional extra; extensive MINIMALISM technology including auto start/stop function and optional GREEN mode.

- Typical MINI go-kart feeling thanks to model-specific set-up of suspension technology, with single-joint spring strut front axle and multilink rear axle; maximum agility due to weight-optimised construction with a high degree of stiffness; electromechanical power steering with Servotronic function as standard; Dynamic Stability Control (DSC) as standard including Dynamic Traction Control (DTC) and Electronic Differential Lock Control (EDLC) in the MINI Cooper S 5 door and MINI Cooper SD 5 door also with Performance Control; model-specific spring and damper set-up; Dynamic Damper Control optionally available; standard trim includes light alloy wheels in 15-inch format (MINI Cooper 5 door, MINI Cooper D 5 door) or 16-inch format (MINI Cooper S 5 door, MINI Cooper SD 5 door); light alloy wheels optionally available up to 18 inches.

- Variable car set-up using optional MINI Driving Modes with rotary switch at the base of the gear or selector lever; standard setting MID mode, then SPORT and GREEN modes; GREEN mode in conjunction with Steptronic transmission includes coasting with decoupled drivetrain.

- Weight-optimised and crash-optimised body structure; standard safety fittings include front and side airbags, side curtain airbags, 3-point automatic belts on all seats, at front with belt tensioners and belt force limiters, twin ISOFIX children's seat attachments at rear and optionally also on the front passenger seat, tyre pressure control and partially active engine compartment lid for optimised pedestrian protection; optimised vehicle weight; excellent acoustic and vibrational comfort; favourable aerodynamic properties.

- New display and operating concept: instrument cluster on the steering column showing road speed and engine speed, colour display for vehicle status details and fuel level; central instrument with new display elements and coloured lighting configuration including LED ring for visual feedback in response to numerous functions, 4-line TFT display as standard or optional colour display up to 8.8 inches in size; operation of navigation, entertainment, telephone and vehicle functions using MINI Controller in centre console with the relevant feedback provided on the on-board computer; start/stop button at the centre of the toggle switch bar on the centre console can be activated without key insertion; power window lifts in the door trim panels; operating panel for lights in the dashboard.

- Wide range of innovative driver assistance systems: MINI Head-Up-Display, Parking Assistant, rear view camera and Driving Assistant including camera-based active cruise control, collision and pedestrian warning with initial brake function, high beam assistant and road sign detection.

- Unique MINI Connected in-car infotainment program; Emergency Call and MINI Teleservices available for use with permanently installed SIM card; wide range of functions and the opportunity for ongoing expansion due to apps that allow integration in the car via smartphone; exclusive MINI functions such as Mission Control, Dynamic Music, Driving Excitement and MINIMALISM Analyser; MINI Connected XL Journey Mate with Real Time Traffic Information; online connection also allows the use of social networks such as Facebook, Twitter, foursquare and Glympse, the reception of RSS news feeds and entertainment features such as AUPEO!, Stitcher, Deezer, Audible, Napster/Rhapsody and TuneIn.

- Extensive range of standard features and high-end options to enhance comfort, safety, premium characteristics and individual style such as LED headlamps including LED daytime driving light and LED rear lights, adaptive light distribution and LED turning light, LED fog lamp, lighting package with LED interior and orange-coloured ambient lighting, rain sensor with automatic driving light control, heatable windscreen, Park Distance Control, Comfort Access, electrically operated glass roof, roof rails, electrically heated and folding exterior mirrors, automatic anti-dazzle interior and exterior mirrors, heated seats, 2-zone automatic air conditioning; broad selection of roof and exterior mirror decorative styles, bonnet stripes, seat upholstery types and Colour Lines as well as MINI Yours offers; MINI navigations system, Professional navigation system, MINI Radio Visual Boost, Harman/Kardon hi-fi speaker system, DAB tuner, DVD changer.

- Engine variants:
MINI Cooper S 5 door: 4-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1,998 cc, output: 141 kW/192 hp at 4,700 – 6,000 rpm, max. torque: 280 Nm at 1,250 – 4,750 rpm (300 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 6.9 seconds (automatic: 6.8 seconds), top speed: 232 km/h (230 km/h), average fuel consumption*: 5.9 – 6.0 litres (5.4 – 5.5 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 136 – 139 g/km (125 – 128 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper 5 door: 3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1,499 cc, output: 100 kW/136 hp at 4,500 – 6,000 rpm,
max. torque: 220 Nm at 1,250 – 4,000 rpm (230 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 8.2 seconds (automatic: 8.1 seconds), top speed: 207 km/h (207 km/h), average fuel consumption*: 4.7 – 4.8 litres (4.8 – 4.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 109 – 111 g/km (111 – 114 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper SD 5 door: 4-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1,995 cc,
output: 125 kW/170 hp at 4,000 rpm, max. torque: 360 Nm at 1,500 – 2,750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 7.4 seconds (automatic: 7.3 seconds), top speed: 225 km/h (223 km/h),
average fuel consumption*: 4.1 – 4.3 litres (4.1 – 4.2 litres)/100 kilometres, CO2 emissions*: 109 – 112 g/km (107 – 109 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper D 5 door: 3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1,496 cc,
output: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm, max. torque: 270 Nm at 1,750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 9.4 seconds (automatic: 9.5 seconds), top speed: 203 km/h (202 km/h), average fuel consumption*: 3.6 – 3.7 litres (3.8 – 3.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 95 – 97 g/km (99 – 102 g/km), exhaust emission standard: EU6.

* Fuel consumption depends on the selected tyre format.

- Exterior dimensions:
Length: 3 982 millimetres (MINI Cooper S 5 door, MINI Cooper SD 5 door: 4 005 millimetres)
Width: 1 727 millimetres
Height: 1 425 millimetres)
Wheelbase: 2 567 millimetres

Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 05-jun-2014, 00:28   #26
grijan 2.0
Dr.
 
Avatar de grijan 2.0
 
Oct 2012 | 29.569 Mens.

Leon MK3 TSI, Z750, Punto JTD

Como dice un shur arriba es un perro salchicha

Los mejores precios para Renault y Dacia Grijan te da precio de Renault y Dacia
grijan 2.0 está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 05-jun-2014, 00:42   #27
R8gordini
Rust or nothing
 
Avatar de R8gordini
 
Feb 2004 | 16.314 Mens.
Lugar: San Junipero
Soy defensor máximo de los 5 puertas y la funcionalidad por encima de la estética, pero esa cosa es intragable.

R8gordini está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 05-jun-2014, 00:42   #28
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado


Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 05-jun-2014, 00:44   #29
A.P.M.
Mira el avatar
 
Avatar de A.P.M.
 
Feb 2007 | 89.507 Mens.
Lugar: Asturias

1.2 +turbado


Transformers vol.3 | Plataforma MCU - nº10 | Plataforma Star Wars Nº90 | PALEOPLATAFORMA: Paleomiembro Nº 10 | Plataforma - A L I E N - Nº: 1
A.P.M. está desconectado   Responder Con Cita
Viejo 05-jun-2014, 00:44   #30
elboo
🐸ლ(ಥ⌣ಥლ)
 
Avatar de elboo
 
May 2009 | 35.399 Mens.
Lugar: ƒ(x,y,z)

(ง'̀-'*)ง

Menudo engendro.

(╯ *° ʖ *°)╯︵ 🔞⛔)
ⓛⓞⓥⓔ
elboo está desconectado   Responder Con Cita


Respuesta

Regresar   Inicio | ForoCoches > Zona ForoCoches > ForoCoches
Herramientas


 [ VERSIÓN MÓVIL ]
Info Legal | Privacidad | Cookies | Notificaciones | Normas de uso | Publicidad | Updates | Stats | Ayuda | Invitaciones | Contacto